ثبت نام در سیستم پرداخت به ازاء کلیک تبلیغات گستر تو را من چشم در راهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را من چشم در راهم

گل‌ آفتابگردان‌ رو به‌ نور می‌چرخد و آدمی‌ رو به‌ خدا. ما همه‌ آفتابگردانیم. اگر آفتابگردان‌ به‌ خاک‌ خیره‌ شود و به‌ تیرگی، دیگر آفتابگردان‌ نیست. آفتابگردان‌ کاشف‌ معدن‌ صبح‌ است‌ و با سیاهی‌ نسبت‌ ندارد.
اینها را گل‌ آفتابگردان‌ به‌ من‌ گفت‌ و من‌ تماشایش‌ می‌کردم‌ که‌ خورشید کوچکی‌ بود در زمین‌ و هر گلبرگش‌ شعله‌ای‌ بود و دایره‌ای‌ داغ‌ در دلش‌ می‌سوخت.
آفتابگردان‌ به‌ من‌ گفت: وقتی‌ دهقان‌ بذر آفتابگردان‌ را می‌کارد، مطمئن‌ است‌ که‌ او خورشید را پیدا خواهد کرد.
آفتابگردان‌ هیچ‌ وقت‌ چیزی‌ را با خورشید اشتباه‌ نمی‌گیرد، اما انسان‌ همه‌ چیز را با خدا اشتباه‌ می‌گیرد!
آفتابگردان‌ راهش‌ را خوب می داند و کارش‌ را دقیق می‌شناسد. او جز دوست‌ داشتن‌ آفتاب‌ و فهمیدن‌ خورشید، کاری‌ دیگر ندارد. او همه‌ زندگی‌اش‌ را وقف‌ نور می‌کند، در نور به‌ دنیا می‌آید و در نور می‌میرد. نور می‌خورد و نور می‌زاید...
دلخوشی‌ آفتابگردان‌ تنها آفتاب‌ است. آفتابگردان‌ با آفتاب‌ آمیخته‌ است‌ و انسان‌ با خدا. بدون‌ آفتاب، آفتابگردان‌ می‌میرد و بدون‌ خدا، انسان نیز دوام نخواهد آورد.
آفتابگردان‌ گفت: روزی‌ که‌ آفتابگردان‌ به‌ آفتاب‌ بپیوندد، دیگر آفتابگردانی‌ نخواهد ماند و روزی‌ که‌ تو به‌ خدا برسی، دیگر "تویی" نمی‌ماند. و گفت‌ من‌ فاصله‌هایم‌ را با نور پر می‌کنم، تو فاصله‌ها را چگونه‌ پُر می‌کنی؟ آفتابگردان‌ این‌ را گفت‌ و خاموش‌ شد.
گفتگوی‌ من‌ و آفتابگردان‌ ناتمام‌ ماند. زیرا که‌ او در آفتاب‌ غرق‌ شده‌ بود...
جلو رفتم‌ بوییدمش، بوی‌ خورشید می‌داد. تب‌ داشت‌ و عاشق‌ بود. خداحافظی‌ کردم، داشتم‌ می‌رفتم‌ که‌ نسیمی‌ رد شد و گفت: نام‌ آفتابگردان‌، همه‌ را به‌ یاد آفتاب‌ می‌اندازد! ولی نام‌ انسان،‌ آیا کسی‌ را به‌ یاد خدا خواهد انداخت؟
آن‌ وقت‌ بود که‌ شرمنده‌ از خدا رو به‌ آفتاب‌ گریستم...
 

ارسالی از mm.alazadeh@yahoo.com 



  • کلمات کلیدی : آفتاب، نور، خورشید، انعکاس، تجلی، خداشناسی، معرفت نفس، یادخدا، صبح، سیاهی
  • نوشته شده در  شنبه 87/9/9ساعت  3:22 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    با سلام و دعای خیر
    یکی از خانمها در فامیل پنجاه سالش است و از مرض سیاتیک بصورت پادرد و نیز فشار خون رنج می برد و تازگیها درد معده هم به آنها اضافه شده و گاها درد به صورت سوزش در پشت بدن احساس می کند گویا نمک در زخمش بپاشی نمی دانیم به چه متخصصی مراجعه کنیم؟
    در ثانی آیا ایشان می توانند از حجامت نیز بهره بگیرند یا نه ؟
    بسیار ممنون و متشکر می شوم اگر لطف فرموده و مرا راهنمایی فرمایید.
    پاسخ : (از سایت تبیان)
    با سلام
    میبایست به متخصص داخلی ویا فوق تخصص غدد مراجعه نمایید.

    در مورد حجامت:
    از قرن ها قبل عمل حجامت مرسوم بوده است بدون شک در زمان خود و با شرایط آن دوره و محدودیت علم و آگاهی و فقدان امکانات فعلی، حجامت در آن روزگاران اقدامی مفید و به نسبت کارساز بوده است، ولی با کسب علم پیشرفت های پزشکی وفراهم شدن تجهیزات و امکانات و وسایل جدید دیگر حجامت جایگاه چندانی ندارد. برخلاف نظر بعضی ها، خارج کردن ??-?? سی سی خون وریدی اصلاً اثری در تقویت سیستم ایمنی بدن ندارد. همه خون بدن در کلیه وریدها و شریان ها در سراسر بدن کاملاً سالم و حتی استریل و بدون میکروب و فاقد عفونت است. در تمامی وریدها تراکم همه مواد تشکیل دهنده خون یکسان است لذا، در محدوده ای خاصی از بدن خون غیرسالم یا کثیف یا غلیظ تر نداریم.
    جریان خون به طور دائمی، مستمر، شبانه روزی، در خواب و بیداری، در بیهوشی و از بدو تولد تا لحظه مرگ بدون توقف یا تجمع در محلی و به طور یکسان و یکپارچه در چرخش و گردش است.
    بعضی کسانی که بیماری دیابت یا چربی بالا دارند هرگز با گرفتن ??-?? سی سی خون از ???? سی سی خون، آنها درمان نمی شوند. مشکل این افراد در سیستم متابولیکی قند یا چربی است و فقط نتیجه و تظاهر این مشکل در خون نشان داده می شود، لذا خود جریان خون در این موضوع دخالتی ندارد.
    به احتمال زیاد تأثیر مفید حجامت به طور عمده جنبه روانی و اعتقادی و وابستگی روحی به آن دارد. در واقع برای معدود بیماری هایی با منشأ روحی و روانی مثل بعضی سردردهای میگرنی و یا نادری از افسردگی ها جنبه روان درمانی دارد البته به شرط اینکه بیمار خود معتقد و متقاضی این نوع درمان باشد، ولی بر اساس مبانی مستند جهانی علوم پزشکی، حجامت هیچ گونه اثر درمانی روی بیماری های فیزیکی و اندامی و بدنی ندارد .
    موفق باشید


  • کلمات کلیدی : حجامت، افزایش فشار خون، سردردمیگرنی، سیاتیک، دردمعده، پادرد، چربی خون، قندخون، دیابت، سیستم متابولیک، افسردگی، روان درمانی
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/9/7ساعت  2:3 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    با سلام و عرض ادب
    مشکلی که دارم این است که هروقت در خانه هستم بسیار کسل و خواب آلود هستم البته اگر بخواهم کاری بکنم که نیاز به تمرکز دارم مانند مطالعه این احساس بیشتر نمود می کند در حالت کلی هر وقت که بخواهم می توانم بخوابم با اینکه از لحاظ فعالیت بدنی وضعیتم خوب است و اهل ورزش و فعالیت می باشم .برای رفع احساس کسالت آیا شما استفاده از دارو یا ویتامین تقویت کننده را به صلاح می دانید؟
    بسیار ممنون می شوم اگر لطف نموده و مرا راهنمایی فرمایید.
    با تشکر و احترام

    پاسخ :

    با سلام
    دوست محترم یکی از علائم کم خونی می تواند کسالت و عدم تمرکز باشد.بهتر است که با پزشکتان در این باره مشورت کنید.
    کم خونی وضعیتی است که درآن ، تعداد یا اندازه گلبول های قرمز یا مقدار هموگلوبین موجود درخون کاهش یافته و تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن بین خون و سلول ها دچار اختلال می شود . از علل ایجاد کننده کم خونی می توان کمبودهای
    تغذیه ای ، خون ریزی ، ناهنجاری های ژنتیکی ، بیماریهای مزمن یا مسمومیت های دارویی را نام برد . منظور از کم
    خونی های تغذیه ای ، کم خونی هایی است که در اثر دریافت کم مواد مغذی ایجاد می شوند .
    از مهم ترین مواد غذایی جهت خون سازی ، که کمبود آن در خون بدن موجب بروز کم خونی می شود می توان به آهن ، ویتامینB12 و اسید فولیک اشاره کرد که از بین آنها کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از شایع ترین نوع کم خونی تغذیه ای است .
    کم خونی ناشی از فقر آهن
    فقرآهن یکی از شایع ترین اختلالات تغذیه ای در کشور های در حال توسعه و مهمترین نوع کم خونی تغذیه ای در کودکان و زنان ، در سنین باروری است که با ایجاد گلبول های قرمز کوچک و کاهش میزان هموگلوبین مشخص می شود . اگر چه پیامدهای اقتصادی و اجتماعی کم خونی فقرآهن به صورت کمّی محاسبه نشده ولی لازم است به این نکته توجه شود که این بیماری سبب اتلاف منابع و مراقبت های بهداشتی ، کاهش بهره وری در اثرافزایش میزان مرگ و میر ، ابتلا به بیماری در مادران و کودکان و بالاخره کاهش ظرفیت جسمی و روانی در بخش بزرگی از جامعه می شود .

    میزان نیاز به آهن
    میزان نیاز به آهن براساس سن ، جنس و وضعیت فیزیولوژیکی افراد متفاوت است . مثلاً زنان باردار به علت افزایش حجم خون ، رشد جنین و جفت ، و سایر بافتها به آهن بیشتری نیاز دارند . به همین دلیل بیش از سایرین در معرض خطر کم خونی قرار دارند . در شیر خواران - در صورت سلامت مادر- ، میزان آهن موجود در شیر مادر برای 4- 6 ماه اول زندگی کافی است ولی در مورد نوزادانی که با وزن کم متولد می شوند ذخایرآهن کم بوده و باید بعد از 3 ماهگی آهن اضافی به صورت قطره خوراکی خورانده شود . همچنین بستن پیش از موقع بند ناف نیز به دلیل اینکه نوزاد را از یک سوم کل خونش محروم می کند خطر فقر آهن را افزایش می دهد .ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : کسالت، خواب آلودگی، ویتامین، تقویت کننده، فقرآهن، کم خونی، منابع غذایی
  • نوشته شده در  شنبه 87/9/2ساعت  11:16 صبح  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    چه زیباست توکل به خدا کردن و در میان طوفانها با اطمینان قلب پرواز نمودن و در عمق گردابهای خطرناک عاشقانه غوطه خوردن ودر معرکه حیات و ممات بی پروا به آغوش شهادت رفتن و در قربانگاه عشق همه وجود خود را به قربانی خدا دادن و از همه چیز خود گذشتن و به آزادی مطلق رسیدن .
    چه زیباست در راه معشوق تحمل درد و رنج کردن زیر سنگهای آسیاب حیات خرد شدن در دریای غم فرورفتن به خاطر حق متهم شدن و نفرین و لعنت شنیدن و از همه جا رانده و از همه کس مطرود شدن .
    چه زیباست که به ارزشهای خدایی ملتزم ماندن و به خاطر خدا رنج بردن و به خاطر حق پافشاری کردن و زیان دیدن و از همه چیز خود صرف نظر کردن و فقط و فقط به خدا اندیشیدن و به سوی خدا رفتن .
    چه زیباست شمع شدن و سوختن و راه را روشن کردن و کفر و جهل را به مبارزه طلبیدن و هیولای ظلمت را به زانو در آوردن و وجود خود را شرط اساسی برای پیروزی نور بر ظلمت کردن .
    چه زیباست که فقط با خدا ماندن و از همه عالم بریدن مطرود همه مردم شدن به کلی تنها ماندن و هیچ پناهگاهی جز خدا نداشتن و به کلی از همه جا و همه کس ناامید شدن و هیچ امیدی و آرزویی و روزنه نوری جز خدا نداشتن .
    چه زیباست مرگ را در آغوش کشیدن و به ملاقات خدا شتافتن و بر همه مظاهر وجود مسلط شدن و بر همه عالم و قوانین دنیا حکومت کردن و جبر تاریخ را به خاک کشیدن و مسیر تاریخ را دگرگون کردن و شیطان قوی پنجه و سخت جان را شکست دادن و زیبایی انسان را در بزرگ ترین تجلی تکاملی خود نشان دادن .

    شهید مصطفی چمران

  • کلمات کلیدی : توکل، مشکلات، حق، اتهام، شهادت، قربانی، غلبه برشیطان
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/8/30ساعت  3:41 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    زن
    زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر
    من گرفتم تو نگیر

    چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر

    من گرفتم تو نگیر


    بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر

    یاد آن روز بخیر


    زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر

    من گرفتم تو نگیر


    یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم

    تک و تنها بودم


    زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر

    من گرفتم تو نگیر


    بودم آن روز من از طایفه دّرد کشان

    بودم از جمع خوشان


    خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر

    من گرفتم تو نگیر


    ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم

    بستر راحت و نرم


    زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر

    من گرفتم تو نگیر


    بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم

    مستحق لگدم

    چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر

    من گرفتم تو نگیر


    من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام

    خر همسر شده ام

    می دهد یونجه به من جای پنیر

    من گرفتم تو نگیر
     


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 87/8/24ساعت  4:0 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    اگر روزی دشمن پیدا کردی, بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی!

    اگر روزی تهدیدت کردند, بدان در برابرت ناتوانند!

    اگر روزی خیانت دیدی, بدان قیمتت بالاست!

     اگر روزی ترکت کردند , بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

     

    پیش از سحر تاریک است اما تاکنون نشده که افتاب طلوع نکند. به سحر اعتماد کنید! 
     

    اگر آفتاب را به نظاره بنشینی، سایه را نتوانی دید.
     

    امروز نخستین روز آینده ی توست.

     
    وقتی یکی از درهای شادی بسته می شود،در دیگری باز می شود،ولی اغلب،ما آن قدر به در بسته نگاه می کنیم،که

    در باز شده را نمی بینیم.

    آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید

     

       

    بادکنک ها همیشه با باد مخالف اوج میگیرند.

     

    برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران.

     

    سفری به طول هزار فرسنگ با یک گام آغاز می شود.

     

    بازنده ها در هر جواب مشکلی را می بینند، ولی برنده در هر مشکلی جوابی را می بیند.

     

    به جای موفقیت در چیزی که از آن نفرت دارم، ترجیح می دهم در چیزی شکست بخورم که از آن لذت می برم(هینز

    سیندی).

     

    بادبادک تا با باد مخالف روبه رو نگردد ، اوج نخواهد گرفت.
     

    آن‌چه را که در مزرعه ذهن خود کاشته‌اید درو خواهید کرد.
     

    اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد.
     

    آن که امروز را از دست می دهد ! فردا را نخواهد یافت.

    هیچ روزی از امروز با ارزش تر نیست

     

    چنان باش که بتوانی به هر کس بگویی مثل من رفتار کن

    و

     

    انسان هر چه بالاتر برود احتمال دیده شدن وصله ی شلوارش بیشتر می شود (( ادیسون ))
     

    هنگامی که درگیر یک رسوایی می شوی ، در می یابی دوستان واقعی ات چه کسانی هستند .(( الیزابت تیلور ))

    عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می‌بیند .(( مارک تواین ))

    من نمیگویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد .(( ویکتور هوگو ))

    هرگز به احساساتی که در اولین بر خورد از کسی پیدا می کنید نسنجیده اعتماد نکنید .(( آناتول فرانس ))

    تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد .(( پائولوکوئیلو ))
     

    مهم نیست چه پیش آمده ، تحمل کن و اندوه خود را زیر لبخندی بپوشان .( دیل کارنگی )
     

    علف هرزه چیست ؟گیاهی است که هنوز فوایدش کشف نشده است .(( امرسون ))
     

    بردن همه چیز نیست ؛ امّا تلاش برای بردن چرا .(( وئیس لومباردی ))



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/8/23ساعت  8:36 صبح  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    عراق
    این روزها هر کس نام عراق را می شنود، اولین چیزی که در ذهنش تداعی می شود، کشتار و جنگ و خونریزی است. اما در همین فضای خشونت زده هم رقابت برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در عراق به شدت ادامه دارد. ....

    ...سرعت دسترسی به اینترنت در این کافی نت 144 کیلوبیت در ثانیه بود که چناچه می بینید از سرعت فعلی دسترسی به اینترنت خانگی در ایران اندکی بیشتر است.
    پاکستان
    در پاکستان دهها شرکت سرویس دهنده اینترنت در حال فعالیت هستند که البته کیفیت و تنوع خدمات آنها با یکدیگر متفاوت است. اولین نکته جالب توجه در این کشور آن است که حداقل سرعت خطوط DSL در این کشور 512 کیلوبیت در ثانیه است.

    افغانستان
    ....هم اکنون بیش از ده شرکت خدمات اینترنتی (ISP) در افغانستان فعالیت می کنند که بیشتر آنها از سوی افغان ها و با همکاری شرکت های خارجی اداره می شوند.....
    برای استفاده از این خدمات باید کارت هایی را خریداری کرد. ارزان ترین این کارت ها دو دلار قیمت دارد که با استفاده از آن می توان یک ساعت به اینترنت متصل شد. بنا بر ادعای این شرکت متوسط سرعت اتصال از طریق این کارت ها 48کیلوبیت در ثانیه خواهد بود.
    آذربایجان
    جمهوری آذربایجان از جمله دیگر همسایگان ماست که علی رغم هزینه نسبتا بالای دسترسی به خدمات اینترنت در آن نسبت به ایران، دامنه گسترده تری از خدمات را به علاقه مندان ارائه می دهد. البته تعداد ISP های این کشور از انگشتان دو دست فراتر نمی رود. سرعت خدمات DSL در این کشور از 64 کیلوبیت در ثانیه تا 6 مگابیت در ثانیه در نوسان است که البته سرویس های 3 مگابیت در ثانیه به بالا در این کشور نسبتا نوپا هستند.
    ترکیه
     یکی از نکات مهمی که در مورد خدمات اینترنت پرسرعت در این کشور به چشم می خورد آن است که در این کشور سرعت سرویس های DSL از یک مگابیت در ثانیه آغاز می شود و به حداکثر 4مگابیت در ثانیه ختم می شود. این سرویس ها نیز به سرویس های نامحدود و سرویس های دارای محدودیت ترافیکی تقسیم می شوند که قیمت سرویس های یک مگابیتی بدون محدودیت در اکثر ISP ها 49 لیر ترکیه (حدود 35هزار تومان) است. قیمت همین سرویس در صورت اعمال محدودیت ترافیکی 4 و 6 گیگابایتی به ترتیب به 29 و 39 لیر (حدود 20 و 28 هزار تومان) کاهش می یابد. برای مقایسه بد نیست بدانید در تهران با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در بهترین حالت می توانید از اینترنت پرسرعت بدون محدودیت 128 کیلوبیتی استفاده کنید.
    کویت
    سرعت خدمات اینترنتی در این کشور از 64 کیلوبیت در ثانیه تا حداکثر 8مگابیت در ثانیه در نوسان است. با توجه به آنکه قیمت خدمات ارائه شده توسط ISP های مختلف در کویت تفاوت چندانی با هم ندارد، جدول تعرفه سرویس های شرکت Fasttel Co را به عنوان نمونه با هم مرور می کنیم. گفتنی ست که قیمت ها به دینار کویت است و هر دینار کویت معادل 3400 تومان است.

    ایران
    روز شنبه 28 اردیبشهت ماه 87، سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس سخنانی گفت که بهانه نگارش این مطلب شد. وی که از کوتاهی برخی شرکت های اینترنتی در ارائه پهنای باند به مشتریان گلایه داشت تصریح کرد: در حال حاضر پهنای باند 128 کیلوبیت یا 56 کیلوبیت مشکل اینترنت کشور نیست، بلکه نحوه ارائه این میزان از سوی شرکت های ارائه دهنده اینترنت بحث است.
    وی گفت: پهنای باند 128 کیلوبیت اکنون برای بسیاری از سازمان ها بدون مشتری است و این میزان را شرکت ها حتی نمی توانند به مشتریان عرضه کنند. سلیمانی افزود: پهنای باند 56 کیلوبیت برای مصارف و کاربران اینترنتی خانگی و دانشگاه ها برای دانلود کتاب های 500 صفحه ای هم مناسب است.
    وی تاکید کرد: در برخی مواقع پهنای باند ارائه شده از سوی برخی شرکت ها حتی 2 کیلوبیت نیز نمی شود. لینک منبع



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 87/8/21ساعت  4:25 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    مردی به دربار خان زند می رود  و با ناله و فریاد می خواهد تا کریمخان را ملاقات کند...

    سربازان مانع ورودش می شوند !

    خان زند در حال کشیدن قلیان ناله و فریاد مردی را می شنود و می پرسد ماجرا چیست؟

    پس از گزارش سربازان به خان ؛ وی دستور می دهد که مرد را به حضورش ببرند...

    مرد به حضور خان زند می رسد و کریم خان از وی می پرسد : چه شده است چنین ناله و فریاد می کنی؟

    مرد با درشتی می گوید  دزد ، همه  اموالم را برده و الان هیچ چیزی در بساط ندارم !

     خان می پرسد وقتی اموالت به سرقت میرفت تو کجا بودی؟!

    مرد می گوید من خوابیده بودم!!!

    خان می گوید خب چرا خوابیدی که مالت را ببرند؟

    مرد در این لحظه آن چنان پاسخی می دهد که استدلالش در تاریخ ماندگار می شود و سرمشق آزادی خواهان می شود ...

    مرد می گوید :  من خوابیده بودم ، چون فکر می کردم تو بیداری...!

    خان بزرگ زند لحظه ای سکوت می کند و سپس دستور می دهد خسارتش از خزانه جبران کنند و در آخر می گوید : این مرد راست می گوید ما باید بیدار باشیم...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 87/8/21ساعت  10:41 صبح  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    در برخی مواقع فرصت فرادر برخی مواقع شرایط فراهم است تا هر که اهلش باشد بتواند از آب گل آلود ماهی بگیرد
    بنده خود که سنم نمی رسد ولی شنیده ام در زمان انقلاب نیز این نفرات توانسته اند از احساسات مردم بهره بگیرند مثلا کسی اگر با یک نفر دیگرمشکلی داشته تنها در شلوغی جمعیت با این اتهام که فلانی جزو ساواکی هاست با اشاره انگشت خود باعث می شد که مردم دمار از روزگار فرد مزبور دربیاورند لااقل یک پذیرایی مفصلی با کتک کاری ازش انجام بگیرد.
     مواقع دیگر برخی از حرفها نمی شود زد چون یا کسی مراجعه نمی کند یا اهمیت چندانی بدان داده نمی شود. بنده خود شخصا" نمی دانم که تویسرکان اسم شهر است یا روستا و مربوط به کدام استان است ولی نوشته ها حاکی از آن است که در استان همدان واقع است و نیز نمی دانم که آیا تویسرکان امام جمعه یا مسئول ستاد اقامه نماز و... دارد یا ندارد به فرض که داشته باشد چه شکلی است پیر است یا جوان چاق است یا لاغر بلند قد است یا ......
    یک فیلمی مستهجن در اینترنت قرار داده شده که ظاهرا این فرد لباس آخوندی بر تنش دارد آیا واقعا" آخوند است یا برای بازی فیلم آنرا پوشیده زنیکه در آنجا هست کیست و چکاره است همسر آن فرد است صیغه اش است یا کس دیگری است ؟این فیلم توسط چه کسانی گرفته شده است و هدفشان از این کار چه بوده است؟
    تازه برای اینکه بیشتر واقعی نشان داده شود مساله محلل بودن را پیش کشیده اند لازم به ذکر است که در قوانین ما سه طلاقه کردن آنهم به یکبار وجود ندارد یعنی کسی ناراحت و عصبانی شده و به یکباره زن خود را سه طلاقه نماید و سه طلاقه بودن تنها در صورتی معنا دارد که یک مرد سه بار به صورت جداگانه با زنی که ازدواج کرده رجوع نموده دوباره و سه باره او را طلاق دهد .
    بنده به هیچ عنوان قصد پوشاندن گناه کسی را ندارم ولی بهتر است هرمطلبی را به هر صورتی و از هر جایی که شنیدیم باور نکنیم حالا به فرض و احتمال هر چقدر کم یا زیاد اگر این ماجرا درست نباشد یا متعلق به کس دیگری باشد مثلا" فیلمی که در آن یک فرد شبیه به یک شخصیت مشهور یا بازیگر یا مسئول و.... است به این صورت انتشار یابد و روح شخص مزبور از آن خبر نداشته باشد با آبروی رفته چه کار باید کرد.
    درست است که ما نمی توانیم جلوی این کار را بگیریم لااقل می توانیم به انتشار این فیلمها خواه شایعه و پاپوش برای یک نفر باشد و یا خواه واقعیت دامن نزنیم.و بدانیم که با تبلیغات چه درست و چه نادرست خیلی کارها می توان کرد و خیلی ها را نگون بخت ساختو به خاک سیاه نشاند.
    گیرم که آب رفته به جوی بازآید!                        با آبروی رفته زدست چه کار باید کرد؟



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/8/13ساعت  3:44 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

     

    از اونجایی که خانومها به سالروز تولد حساس هستند در روز تولد همسرتان سعی کنید برخلاف میل او شمع به تعداد سالهای تولدش یا حتی چندتا بیشتر تهیه کنید.

    قبل از رفتن به ماموریت سیمهای تلفن را دستکاری کنید تا ارتباط تلفن قطع شود تا علاوه بر آزار، چند صد هزار تومونی صرفه جویی اقتصادی به دنبال داشته باشد.

    عکسهای قبل از ازدواج خودتان را با حسرت نگاه کرده و با صدای بلند بگویید چه اشتباهی کردم ، چی بودم و چی شدم.

    در هنگام سرو شام در حالی که زیر لب با خود زمزمه میکنید، گاهی هم از رستوران نزدیک منزل تعریف و تمجید کرده و با حسرت به غذای همسرتان خیره شوید.

    در مناسبتهای مختلف که لباس هدیه میدهید سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که همسرتان از آن رنگ متنفر است و در زمان اهدا بگویید دیوانه هم این رنگ را میپسندد.

    هشدار: تمام توصیه های بالا خطرناک است حتما"" قبل از انجام از میزان ظرفیت همسرتان مطلع شوید در غیر اینصورت امکان شکستگی سر و دست یا محرومیت از امکانات رفاهی وجود دارد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 87/8/12ساعت  1:41 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    <   <<   6   7   8      >
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دانلود آثار صوتی دکتر علی شریعتی
    دکتر شریعتی
    پروژه بسیار جالب یک دانشجو!!
    اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران
    عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم
    توصیه علی مطهری به حداد عادل
    فقط خود کار قرمز نیست این جا
    مجید انصاری در گفتگو با جام جم
    گفتگوی میرحسین موسوی باسایت کلمه پیرامون مسایل مهم کشور
    متن کامل سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا
    مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟!
    پیام تسلیت خاتمی و هاشمی بمناسبت شهادت استاد
    اتهام حرمت شکنی و واکنش مهندس موسوی
    اتفاقی بیسابقه در طنز رامبدجوان :
    سخن بیل گیتس
    [همه عناوین(82)][عناوین آرشیوشده]