ثبت نام در سیستم پرداخت به ازاء کلیک تبلیغات گستر کاندیدای مستقل و مناظره با کروبی - تو را من چشم در راهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را من چشم در راهم
مهندس موسوی با اشاره به اینکه «مستقل آمده» افزود:« من اصلاح طلبی هستم که مدام به اصول رجوع می کنم. گفتم جامعه هم این را می پسندند؛ نمی خواهند به مقدسات شان توهین شود، از تحجر بدشان می آید اما می خواهند همگام با دنیا باشند و تحول پیدا کنند.»

این کاندیدای انتخابات ادامه داد: از امام صادق(ع) پرسیدند که آیا مومن دروغ بگوید؟ ایشان پاسخ دادند که لا والله.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی در جهان الویت اش غیر اقتصاد نیست با نشان دادن دو گراف گفت: دولت دروغ می گوید.

موسوی با بیان اینکه پیامبر(ص) می گویند که حکومت نباید دروغ بگوید، ظلم کند و وعده دهد گفت: اگر در مسئله آمار دستکاری کنیم و جلوی مردم بگیریم در شب انتخابات برای کوبیدن رقیب. پس نقاد باید کجا بایستد؟ آیا 2روز ماندن در پستی مهم است؟

وی ادامه داد: در رشد سرمایه گذاری، فساد، نفت، بیکاری مغلطه شده است. برای مقایسه با جنگ، نه شرایط آن را در نظر می گیرند و نه قیمت نفت را که 7دلار بود.

موسوی در پایان وقت اول خود گفت: 2 ضربدر 2 را می گویند 10! با اطمینان خاطر جامعه را تحت تاثیر قرار میدهند. این احساس خطر من است، هیچ چیز بدتر از دروغگویی حکومت نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان اش با اشاره به موضوع فساد گفت:« در 4 سال اخیر، فساد گسترش یافت و سیاستها عامل این فساد بود. باید با پارتی بازی مخالفت کنیم، با خویشاوندسالاری مقابله کنیم،حلقه ثابت کنارمان اینگونه نباشد و از افراد میلیاردر که پرونده دارند، استفاده نکنیم.»

میرحسین با اشاره به «تغییر یک شبه تعرفه ها»افزود:« یک شبه، تعرفه شکر و ماشین و موبایل را بالا بردند و روز بعد پائین آوردند. ببینید چه کسانی در این میان سود بردند. همانهایی که امروز بنرهایشان سرتاسر را پر کرده و گوشه و کنار شهر هست. من برای همین آمده ام که احساس خطر کردم که جلوی شما می نشینند و دروغ می گویند.»

در این هنگام، مجری اظهار داشت که موسوی در حال حرف زدن در مورد کاندیدای غائب است که کاندیدای مزبور می تواند از فرصت مشابه استفاده کند.

موسوی در واکنشی جالب در پایان گفت:« نمی شود که. من هیچ اسمی نگفتم، 4 سال است که این وضعیت بوده و برای همین آمدم. دارم این 4 سال را نقد می کنم. من برای همین آمدم، مدام شما می گوئید بگوئید نگوئید.نمی شود. جلوی مردم می نشینند و دروغ می گویند. من اسمی نبردم، یک فرد انقلابی هستم که دارم از مملکت دفاع می کنم. جلوی شما هر دروغی که خواستند گفتند. ایشان جلوی من می نشینند و عکس همسرم را جلویم بازی گونه گرفتند و گفتند “بگم بگم”. ایشان یک روشنفکر بزرگ و استاد هستند، بحث را شخصی نمی کنم. نمی شود، ایشان تمام سایت ها و صدا و سیما در اختیارش است. پول دارد و همه جا حرف می زند.. مردم دقت داشته باشید که اینها می آیند نمودارها را جلوی شما می گیرند و بالا پائین می کنند. ولی شما یقه من را می گیرید. اصلا سه برابر وقت من به ایشان بدهید هرچه دروغ دلشان می خواهند، بگویند. ایشان خجالت نمی کشند که هر دروغی را به مردم می گویند و مملکت را به فنا کشیده اند.»

آقای کروبی درباره میزان اموال خود که مورد توجه احمدی نژاد واقع شده بود نیز گفت: قبلا که رئیس مجلس بودم، بارها اموالم را اعلام کردم.

کروبی درباره موضوع 20 میلیارد هزینه پیامک ستاد تبلیغاتی اش گفت: گفتند 20 میلیارد تومان برای پیامک دادیم، اما ما 7 میلیون دادیم.

وی درباره اشتباه احمدی نژاد که روزنامه اعتماد را در مناظره خود تحت مدیریت کروبی فرض کرده بود گفت: آقای احمدی نژاد گفتند روزنامه من عکس همسرشان را چاپ کردند، در حالیکه روزنامه اعتماد برای آقای حضرتی است. در صفحه مورد اشاره آقای احمدی نژاد هم عکس زن من و آقای موسوی هست.

کروبی ادامه داد: برادر ارجمند ما که گفتند کارشناس ارشد هستند، فرق روزنامه من و روزنامه اعتماد را نمیدانستند.

برای مشاهده متن کامل مناظره کلیک کنید



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/3/18ساعت  5:1 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دانلود آثار صوتی دکتر علی شریعتی
    دکتر شریعتی
    پروژه بسیار جالب یک دانشجو!!
    اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران
    عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم
    توصیه علی مطهری به حداد عادل
    فقط خود کار قرمز نیست این جا
    مجید انصاری در گفتگو با جام جم
    گفتگوی میرحسین موسوی باسایت کلمه پیرامون مسایل مهم کشور
    متن کامل سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا
    مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟!
    پیام تسلیت خاتمی و هاشمی بمناسبت شهادت استاد
    اتهام حرمت شکنی و واکنش مهندس موسوی
    اتفاقی بیسابقه در طنز رامبدجوان :
    سخن بیل گیتس
    [همه عناوین(82)][عناوین آرشیوشده]