ثبت نام در سیستم پرداخت به ازاء کلیک تبلیغات گستر اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران - تو را من چشم در راهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را من چشم در راهم

اکثر مصاحبه‌شوندگان نیویورکی در پاسخ به این سوال که نام پایتخت ایران چیست و رییس‌جمهور آن کیست،‌ با سردرگمی تمام و جواب‌های عجیب پاسخ دادند.

به گزارش مشرق، در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم، اکثر کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا برای این که بتوانند نظر حامیان اصلی خود یعنی صهیونیست‌ها را جلب کنند، دست به موضع‌گیری‌های خصمانه علیه ایران زده و حتی تا جایی پیش می‌روند که تمایل خود را برای اعلام جنگ نظامی با ایران مطرح می‌سازند. آنها در اکثر اظهارات خود غولی بی‌شاخ و دم از ایران برای مردم خود ساخته و این در حالیست که اکثر مردم آمریکا چیز چندانی در مورد ایران نمی‌دانند و کاملاً تحت تأثیر تبلیغات منفی رسانه‌های آمریکا قرار دارند.

شبکه خبری راشا تودی در گزارش اخیر خود دست به پرسیدن سوالاتی از مردم آمریکا در مورد ایران زد. این گزارش تصویری به خوبی نشان می‌دهد که اکثر مردم آمریکا اندک اطلاعی در مورد کشور ما نداشته و حتی نمی‌دانند که نام پایتخت ایران چیست و یا رییس‌جمهور ما کیست.

در این گزارش، اکثر سوال‌شوندگان قادر به پاسخ‌دهی به سوالات ابتدایی مصاحبه‌کننده نبوده و یا اینکه پاسخ‌های عجیبی به سوالات کاملاً ابتدایی وی می‌دهند. پاسخ‌های ارائه‌شده به این سوال که «پایتخت ایران کجاست؟» این‌گونه است:

· نمی‌دونم.

· جواب منفیست.

· کی اهمیت می‌ده.

· بله می‌دونم. می‌پرسی که کجاست. نمی‌تونم بهت بگم. بسیار سریست.

در پاسخ به این سوال که «رییس‌جمهور ایران کیست؟» نیز فقط یکی از مصاحبه‌شوندگان پاسخ درست را می‌دهد و مابقی اظهار بی‌اطلاعی کرده و حتی یکی از آنها رییس‌جمهور ایران را با رییس‌جمهور فقید کره شمالی اشتباه گرفته و می‌گوید: «وی اخیراً مرده است.»

در این گزارش همچنین عکسی از محمود احمدی‌نژاد به سوال‌شوندگان نشان داده می‌شود و از آنها پرسیده می‌شود که این شخص کیست. آنها در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ می‌دهند: پاکستانیه // شبیه اسامه است // رییس‌جمهور عراقه.

منبع:سایت تابناک



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 90/10/9ساعت  8:56 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دانلود آثار صوتی دکتر علی شریعتی
    دکتر شریعتی
    پروژه بسیار جالب یک دانشجو!!
    اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران
    عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم
    توصیه علی مطهری به حداد عادل
    فقط خود کار قرمز نیست این جا
    مجید انصاری در گفتگو با جام جم
    گفتگوی میرحسین موسوی باسایت کلمه پیرامون مسایل مهم کشور
    متن کامل سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا
    مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟!
    پیام تسلیت خاتمی و هاشمی بمناسبت شهادت استاد
    اتهام حرمت شکنی و واکنش مهندس موسوی
    اتفاقی بیسابقه در طنز رامبدجوان :
    سخن بیل گیتس
    [همه عناوین(82)][عناوین آرشیوشده]