ثبت نام در سیستم پرداخت به ازاء کلیک تبلیغات گستر مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟! - تو را من چشم در راهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را من چشم در راهم

مسعود ده‌نمکی کارگران فیلم اخراجی‌ها با حضور در برنامه «دیروز، امروز، فردا» اظهار داشت:
اگر منافقان می‌خواستند بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد کنند برخی از آقایان با اعمال خود رسما این کار را انجام دادند.
اگر قدرت منافعی نداشت این همه دعوا بر سر قدرت نبود و این همه پول برای رسیدن به آن خرج نمی‌شد و طبق فرمایش شهید بهشتی کسانی که قدرت بدون منافع را قبول می‌کنند یا عاشق هستند و یا دیوانه!
می‌بینیم زمانی که شیشه اتوبوس‌ها بعد از یک بازی فوتبال شکسته می‌شود کسی به این مساله توجه نمی‌کند ولی اگر یک شیشه در یک دانشگاه شکسته شود همه به آن می‌پردازند و این مساله تیتر روزنامه‌ها می‌شود و دلیل این نکته این است که شکستن شیشه‌های اتوبوس از سر غفلت صورت گرفته و شکستن شیشه در دانشگاه از سر اندیشه انجام شده است.
نباید هزینه‌های بی‌خودی به انقلاب تحمیل شود و بر این اساس نباید با میدان دادن به قدرت طلبان بخواهیم زمینه را برای سوء استفاده از شعار عدالت فراهم کنیم،..
کسی که فیلم نقادانه‌ای می‌سازد مورد هجمه قرار می‌گیرد و بر این اساس برخی سخنان را که در حوزه سیاست می‌توان بیان کرد در حوزه هنر نمی‌توان آنها را اعلام نمود که در این شرایط نباید از هنرمند انتظاری داشته باشیم.
وقتی در نقد یک مسأله اجتماعی فیلمی ساخته شود مورد تشویق قرار نمی‌گیرد ولی زمانی که برای جشنواره‌های خارجی و دشمنان فیلمی ساخته می‌شود به عنوان یک هنرمند اپوزیسیون مورد تشویق قرار می‌گیرد.
زمانی که نقدی از درون و به صورت واقع‌گرایانه انجام شود هزینه‌های زیادی به فرد نقد شونده تحمیل می‌شود و بر این اساس تا زمانی که در خصوص کلیات و مواردی مانند سخنان امام علی(ع) و امام خمینی (ره) و طبقه‌های جامعه و اشرافی‌گری صحبت‌ کنیم همه خوششان می‌آید؛ ولی زمانی که سخن از مصداق به میان می‌آید همه علیه فرد نقد کننده گارد می‌گیرند که به عنوان مثال می‌توان به فیلم فقر و فحشا اشاره کرد چرا که این فیلم نگاه انتقادی به فاصله طبقاتی در جامعه ایران داشت. 
خیلی از هواداران تیم‌های مختلف با کفش پاره کنار ماشین‌های چند ده میلیونی بازیکنان حرکت می‌کنند و بازیکن هم این مساله را حق خود می‌داند و مسئولان ما هم چنین هستند و زمانی که از زمین خاکی بازی به قدرت می‌رسند ادعای واقع‌گرایی می‌کنند.
اگر نظارت اجتماعی بر قدرت نباشد مشکلاتی پیش می‌آید چرا که قدرت فسادآور است. 
جوانان ما دین‌گریز نیستند بلکه جوانان دین را از برخی از افراد نمی‌پذیرند چرا که این عده تفریحات خود و فرزندان‌شان را در آنتالیا می‌گذرانند و آن وقت به مردم می‌گویند که حجاب را حفظ کنید.
اشراف تنها در بحث اقتصادی نیستند بلکه ما اشراف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هم داریم و این اشراف افرادی هستند که خود را بالاتر و جدا از دیگران می‌دانند و می‌گویند که حتی درب ورود به نمازجمعه آنها باید با بقیه افراد فرق کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/11/16ساعت  8:45 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دانلود آثار صوتی دکتر علی شریعتی
    دکتر شریعتی
    پروژه بسیار جالب یک دانشجو!!
    اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران
    عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم
    توصیه علی مطهری به حداد عادل
    فقط خود کار قرمز نیست این جا
    مجید انصاری در گفتگو با جام جم
    گفتگوی میرحسین موسوی باسایت کلمه پیرامون مسایل مهم کشور
    متن کامل سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا
    مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟!
    پیام تسلیت خاتمی و هاشمی بمناسبت شهادت استاد
    اتهام حرمت شکنی و واکنش مهندس موسوی
    اتفاقی بیسابقه در طنز رامبدجوان :
    سخن بیل گیتس
    [همه عناوین(82)][عناوین آرشیوشده]