ثبت نام در سیستم پرداخت به ازاء کلیک تبلیغات گستر انسان سازی اوین - تو را من چشم در راهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را من چشم در راهم

فراخوان مرکز انسان سازی اوین:

از عموم ملت شریف که علاقمند به گذراندن دوره های علمی و عملی اصلاح و تربیت و تفکر و بدنسازی دارند بصورت رایگان پذیرش می شود:
دوره های فشرده علمی و عملی شامل:
1- اصلاح دیدگاه و هدایت فرد بصورت معجزه آسا
2-آموزش تفکر صحیح تا نتیجه گیری کاملا صحیح و مثبت
3-کاهش وزن تضمینی

تمامی دوره ها رایگان بوده و افراد واجد شرایط از بین داوطلبان گزینش می شوند هرکه بار گناهش بیشتر امتیازش بیشتر
 اصلا باور نمی کردم که چنین جایی وجود داشته باشد که با این سرعت به انسان بینش درست بدهد. ما معتبرترین جاهامون برای ارشاد و اصلاح حوزه و دانشگاه هستند ولی حوزه علمیه با آن همه اساتید و علما نتوانسته بود سیدمحمدابطحی  چهل و چند ساله را ارشاد کند ولی همین فرد گمراه بدست سربازان گمنام  در عرض چهل روز طوری ارشاد و اصلاح گردید که به قولی از بسیجی ها بسیجی تر شده!

البته در عصر ما هیچ چیزی دیگر بدور از ذهن نیست سفری که در قدیم در عرض چند ماه و سال رفته می شد امروزه با استفاده از تکنولوژی در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه انجام می گیرد بنابراین بعید نیست اگر درس اخلاق و معرفت و ایمان در عرض چعل روز تمام شده و تمام نفرات با نمره عالی قبول شوند.!

بنابراین پیشنهاد می شود درب حوزه و دانشگاه و مساجد راتخته کنیم و برای ارشاد و هدایت نفرات تنها چهل روز آنها را به زندان یا ندامتگاه اوین رهنمون شویم.(البته به ازای هر سال سن یک روز)مهم نتیجه است کمیت و کیفیت درسها فرقی ندارد .

شاید به نظر غیرعادی بیاید ولی آنجا واقعا زندان که نیست دارای انواع امکانات است  و هیچکدام از ساکنان از وضعیت آنجا ابراز نارضایتی نکرده اند.
از جمله امکان  دیگر این مرکزکاهش وزن بصورت تضمینی  حداقل بیست کیلو در چهل روز و بدون هزینه! برای اطمینان هیکل ابطحی تپل را قبل و بعد از زندان مقایسه نمایید.(البته این قسمت جزء ادعاهای بیگانگان بوده و شاید صحت نداشته باشد)
نمونه بیانات ابطحی بعد از اصلاح:از ذکر بیانات وی قبل از اصلاح معذوریم که التائب من الذنب کمن لا ذنب له  کسی که از گناهان خود توبه کند همانند کسی است که گناهی ندارد.

اصلی‌ترین اتفاقی که در این انتخابات افتاد و البته در طول برگزاری، قبل و بعد از انتخابات هم مطرح بود، مسئله تقلب است. بنده البته جایی مطرح کردم که تقلب یک اسم رمز آشوب شده است که در آن لشکرسازی برای تقلب وجود داشت و تمرین پهن شدن مردم هم در خیابان‌ها هم در آن موجود بود.
وی افزود:‌ تمرین نگه داشتن گسترده مردم در خیابان‌ها در چارچوب تقلب بود که می‌توانست معنا پیدا کند.
ابطحی اظهار داشت: آنچه که معاون دادستان به عنوان انقلاب رنگی یا مخملی عنوان کردند بنده فکر می‌کنم ظرفیت آن در کشور وجود داشت البته نمی‌دانم که نیت آن واقعا وجود داشته یا نه ولی اگر این ظرفیت در کشور ضعیف‌تری موجود بود، موفق می‌شد و در خصوص رسانه هم باید گفت که رنگ سبز بیشتر تبدیل به یک رسانه شده بود.
تقلب واقعا در ایران وجود نداشت چرا که در انتخابات سال 84 وقتی فاصله کروبی و احمدی‌نژاد کمتر از نیم میلیون بود، وزارت کشور خاتمی نپذیرفت که کلمه تقلب مطرح شود لذا کروبی تخلف در انتخابات را مطرح می‌کرد و بنده تعجب می‌کنم که در این انتخابات با وجود اختلاف 11 میلیونی چگونه بحث تقلب پذیرفته می شود.
این در حالی است که همانهایی که 500 هزار اختلاف را تقلب نمی‌خواندند،‌امروز 11 میلیون فاصله را تقلب می‌خوانند.
پس از انتخابات در جلسه مشترکی هاشمی رفسنجانی، موسوی و خاتمی با هم قسم شدند که پشت یکدیگر را خالی نکنند و بنده نمی‌دانم که این تنها نگذاشتن و یاری کردن یکدیگر پس از 11 میلیون فاصله برای چه بود.
عضو مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: شاید خاتمی دلیل خود را داشت، موسوی شاید کشور را نمی‌شناخت ولی خاتمی با همه ارادتی که به وی دارم اتفاقا برعکس همه مسائل را می‌دانست، توانایی و اقتدار مقام معظم رهبری را می‌شناخت اما به خاطر اتفاقات موسوی را همراهی کرد که این همراهی خائنانه بود.
ابطحی اضافه کرد: هاشمی در ذهن خود قصد انتقام از احمدی‌نژاد و مقام معظم رهبری را داشت؛ این‌ها همه مسائلی بود که در ذهن موسوی به عنوان توهم همراهی شکل گرفته بود.
ابطحی اضافه کرد: اگر مقام معظم رهبری نبودند و یا اگر ایشان یک قدم به عقب می‌نشستند امروز هلال ناامنی ایران، افغانستان و پاکستان شکل می‌گرفت و درصورتی که این هلال تشکیل می‌شد دیگر هیچ جا و آثاری از انقلاب نمی‌ماند. از این رو ملت ایران باید از تیزهوشی مقام معظم رهبری و سربازان با نام و بی نام ایران که این کشور را از این مسئله نجات دادند تشکر کند.
وی با بیان اینکه معمولا ما نیمی از شجاعت را تعریف کرده‌ایم اظهار داشت: شجاعت بزرگتری هم وجود دارد که بنده از آن استفاده می‌کنم لذا اگر انسانی احساس کند که به دیدگاهی رسیده و این دیدگاه به نفع نظام است بیان آن شجاعانه‌تر است از بیان دیدگاه و نظر اپوزیسیون در مقابل حکومت و نظام.
عضو مجمع روحانیون مبارز در ادامه تاکید کرد: به همه دوستان می‌گویم و همه دوستانی که صدای ما را می‌شنوند بدانند که موضوع تقلب در ایران دروغ بود و در واقع تقلب موضوعی بود تا آشوب‌ها شکل بگیرد تا ایران همانند افغانستان و عراق بشود، تا جایی که کشور دچار آسیب و سختی بشود.

بنده که کاملا گیج شده ام و نمی دانم چه بگویم و اصلا زندان اوین را چه بنامم ولی بهتر است که این قبیل افراد بیش از این اصلاح و هدایت نشوند و گرنه در عرض چند روز ندای اناالحق را سر خواهند داد.
نظر شما کدام است: 1-کتک از بهشت آمده است   2- همه را به یک چوب نمی شود راند  3-معجزه ای رخ داده است  4- لحن ملایم و منطق قوی باعث این انقلاب درونی شده است 5- ادعای کاهش وزن ابطحی بخاطر ندامت وی و توبه و روزه های روزانه و مناجاتهای شبانه است 6-ابطحی می خواهد نقش حر را بازی کند و یا......



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/5/12ساعت  4:31 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دانلود آثار صوتی دکتر علی شریعتی
    دکتر شریعتی
    پروژه بسیار جالب یک دانشجو!!
    اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران
    عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم
    توصیه علی مطهری به حداد عادل
    فقط خود کار قرمز نیست این جا
    مجید انصاری در گفتگو با جام جم
    گفتگوی میرحسین موسوی باسایت کلمه پیرامون مسایل مهم کشور
    متن کامل سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا
    مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟!
    پیام تسلیت خاتمی و هاشمی بمناسبت شهادت استاد
    اتهام حرمت شکنی و واکنش مهندس موسوی
    اتفاقی بیسابقه در طنز رامبدجوان :
    سخن بیل گیتس
    [همه عناوین(82)][عناوین آرشیوشده]