ثبت نام در سیستم پرداخت به ازاء کلیک تبلیغات گستر متن مناظره احمدی نژاد و کروبی - تو را من چشم در راهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را من چشم در راهم
کروبی افزود: ایشان گفت بعد از اینکه صحبت هایم تمام شد به من گفتند یک هاله ای از نور تو را فراگرفته بود و وقتی صحبت می کردم اینها آنقدر میخکوب می شدند که چشم هایشان حرکت نمی کرد و همه به چهره من نگاه می کردند.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فاصله تا حضار آنقدر زیاد است که چشم هر قدر هم تیزبین باشد (نمی تواند ببیند) چون آدم همه حواسش به صحبتی است که می کند، چگونه می شود که هم هاله نور را دیگران ببینند و هم چشمان دیگران را ببینی.
چندی بعد آقای احمدی نژاد به عراق تشریف بردند و گفتند آمریکایی ها می خواستند ما را بدزدند و ما با نقشه ای آمدیم.
الگویی که شما درست کردید چیست که دنیا شیفته شده است و نمی داند و می گوید 100 کشور خواسته الان به شما می گویم 20 تا از انها را بشمار اینجا انهایی که به ما می گفتند کجایند ؟ که الگو خواسته اند اخر این طور که نمی شود حرف زد کشوری که شاهدش هستیم و می بینیم.
نامزد دهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ فرمودید که به جریانی وصل نیستید چرا آقای نقدی، شریعتمداری، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله جنتی اینها همه دوستان شما هستند اشکالی هم ندارد بنابراین شما به یک مجموعه خوبی وصل هستید.
احمدی نژاد افزود:‌ اقای کروبی دو ادعا کرد در اولی که خوب ساختگی بودن ان کاملا معلوم است،و در مورد ‌دوم هم که ظاهرا ایشان جای امریکایی ها نشستند و از آنها دفاع می کنند ، بهتر است بگذارند خود امریکائی ها اظهار نظر بکنند.
احمدی نژاد گفت: اینکه آمار رسمی کشور را زیر سؤال می برید یعنی گذشته خود را زیر سؤال می برید نه احمدی نژاد را ، و اینکه به استناد گفته یک کارشناس اعلام می کنید این آمار رسمی غلط است ، درست نیست چون این آمار ، آمار رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران است و اگر آنها را قبول ندارید آن وقت دوستان شما که در گذشته در کشور بودند چگونه از عملکرد خودشان دفاع کنند که این همه پول گرفتند در کشور چه کار کردند ؟ آن وقت گذشته خودتان زیرسؤال می رود.
وی افزود: من هیچ کس را به فساد متهم نمی کنم اما آقای کروبی شما که نیروی انقلابی هستید چرا از شهرام جزایری پول گرفتید؟ به من نیز اگر کسی پولی داده است سندش را منتشر کنید تا همه بدانند در حالی که شما یکبار 300 میلیون تومان و یک بار 200 میلیون تومان از شهرام جزایری پول گرفتید(که 300 میلیون تومان تأیید شده و 200 میلیون تومان را گفته اید من تأیید نمی کنم او (شهرام جزایری گفته است) که این 300 میلیون تومان متعلق به 7 تا 8 سال پیش است که باید دید این 300 میلیون تومان آن موقع اکنون چقدر می شود. وی اضافه کرد:(رئیس سابق موساد گفته است)اگر صدها میلیارد دلار از سوی موساد خرج شده بود تا کسی منافع اسرائیل را تامین نکند احدی بهتر از احمدی نژاد نمی توانست این خدمت را انجام دهد و در ادامه مصاحبه خود با تلویزیون عربی اسرائیل گفت، هیچ کسی بهتر از احمدی نژاد تامین کننده منافع اسرائیل نیست و در ادامه مدعی شد وجود احمدی نژاد برای اسرائیل یک معجزه ، یک هدیه گرانبها و حتی الهی است و هر جمله ای که او علیه اسرائیل می گوید کار اسرائیل را در جهان آسان می کند.
برای مشاهده متن کامل مناظره کلیک کنید


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/3/18ساعت  4:43 عصر  توسط زهرا 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دانلود آثار صوتی دکتر علی شریعتی
    دکتر شریعتی
    پروژه بسیار جالب یک دانشجو!!
    اطلاعات نیویورکی ها درباره ایران
    عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم
    توصیه علی مطهری به حداد عادل
    فقط خود کار قرمز نیست این جا
    مجید انصاری در گفتگو با جام جم
    گفتگوی میرحسین موسوی باسایت کلمه پیرامون مسایل مهم کشور
    متن کامل سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا
    مسئولین دیوانه اند یا عاشق؟!
    پیام تسلیت خاتمی و هاشمی بمناسبت شهادت استاد
    اتهام حرمت شکنی و واکنش مهندس موسوی
    اتفاقی بیسابقه در طنز رامبدجوان :
    سخن بیل گیتس
    [همه عناوین(82)][عناوین آرشیوشده]